OPIS
Enduro z homologacją EURO 5+
legalny na drogę i gotowy na teren
JML EN250i to nowoczesny motocykl enduro, który możesz legalnie zarejestrować i użytkować zarówno w terenie, jak i na drogach publicznych. Dzięki homologacji EURO 5+, pojazd spełnia aktualne normy emisji spalin i jest dopuszczony do ruchu na podstawie prawa jazdy A lub A2 – co czyni go idealnym wyborem dla młodych kierowców oraz wszystkich, którzy szukają wszechstronnego motocykla z charakterem.
Motocykl wyposażony jest w nowoczesny silnik z elektronicznym wtryskiem paliwa EFI, który zapewnia dynamiczną pracę i niskie zużycie paliwa. Komputer pokładowy z gniazdem diagnostycznym OBD2 umożliwia łatwą kontrolę parametrów silnika i diagnostykę, a cyfrowy licznik oraz pełne oświetlenie LED dopełniają zestaw funkcjonalnych rozwiązań.
Pewny wybór
W standardzie znajdziesz również renomowane akcesoria ACERBIS, takie jak handbary z aluminiowym rdzeniem i elementy stosowane w sportach motocyklowych na najwyższym poziomie. Zbiornik paliwa o pojemności 8,5 litra zapewnia odpowiedni zasięg, a manetki Lock-On gwarantują pewny i stabilny chwyt – niezależnie od warunków.
Homologacja EURO 5+ – legalny w ruchu drogowym
Prawo jazdy A i A2
EFI + komputer pokładowy z OBD2
Akcesoria ACERBIS w standardzie
8,5-litrowy zbiornik paliwa
Manetki typu Lock-On
Gotowy na każdą przygodę
Układ zasilania paliwem
Motocykl wyposażony jest we wtrysk paliwa EFI, pompę paliwa oraz dwie sondy lambda, co zapewnia lepszą reakcję na gaz, mniejsze spalanie i stabilną pracę silnika w każdych warunkach.
Rama
Rama została pokryta powłoką antykorozyjną metodą kataforezy, która zapewnia doskonałą ochronę przed rdzą nawet w trudno dostępnych miejscach. Całość wykończona jest trwałym, dwuwarstwowym lakierem, co gwarantuje świetny wygląd i długowieczność – to rozwiązania stosowane w motocyklach wyższej klasy.
Komputer pokładowy i diagnostyka OBD2
Motocykl wyposażony jest w nowoczesny komputer pokładowy z gniazdem diagnostycznym OBD2. Umożliwia ono szybki odczyt parametrów pracy silnika, zapis i analizę błędów systemowych oraz dostęp do danych identyfikacyjnych motocykla, takich jak numer VIN. Dzięki temu serwisowanie oraz diagnostyka motocykla są szybkie i precyzyjne – zarówno w profesjonalnych serwisach, jak i z użyciem aplikacji mobilnych i interfejsów OBD2.
Licznik cyfrowy i informacje o paliwie
Nowoczesny licznik cyfrowy zapewnia czytelny odczyt prędkości, przebiegu oraz parametrów pracy silnika, nawet w pełnym słońcu. Minusem jest brak wskaźnika poziomu paliwa ani sygnalizacji rezerwy – motocykl nie informuje o niskim stanie paliwa. Jest to efekt błędu w procesie homologacyjnym Euro 5+, który wykluczył ten element z wyposażenia. JML jest świadomy tego ograniczenia i prowadzi prace nad akcesoryjnym rozwiązaniem umożliwiającym kontrolę rezerwy paliwa.
Owiewki
Owiewki wykonane są z wytrzymałego tworzywa PP (polipropylen), takiego samego jak w japońskich i europejskich motocyklach klasy premium – odpornego na uderzenia i odpornego na pęknięcia.
Oświetlenie
Motocykl wyposażony jest w nowoczesne oświetlenie LED z przodu i z tyłu, zapewniające doskonałą widoczność oraz niski pobór energii.
Zbiornik paliwa
Zbiornik paliwa wyposażony w pompę paliwa o pojemności 8,5 litrów zapewnia odpowiedni zasięg zarówno na dłuższe wyprawy, jak i intensywną jazdę w terenie bez potrzeby częstego tankowania.
Dyfuzor z katalizatorem
Motocykl wyposażony jest w dyfuzor z wbudowanym katalizatorem, który ogranicza emisję spalin i spełnia najnowsze normy środowiskowe. Konstrukcja układu wydechowego zapewnia optymalny przepływ, wspiera płynną pracę silnika oraz zachowuje wysoki poziom osiągów w całym zakresie obrotó
Zawieszenie tylne
Tylne zawieszenie o długości 385 mm jest regulowane, co pozwala dostosować jego pracę do indywidualnych preferencji oraz warunków terenowych.
Zawieszenie przednie
Regulowane przednie amortyzatory o średnicy 41mm. Umożliwiają regulację odbicia i dobicia, zapewniając precyzyjne dopasowanie do stylu jazdy i warunków terenowych.
Kiwak
Motocykl wyposażony jest w stalowy układ dźwigni tylnego zawieszenia (linkage), który poprawia jego pracę i zwiększa komfort jazdy w trudnym terenie.
Koła
Motocykl wyposażony jest w lekkie i wytrzymałe obręcze wykonane ze stopu aluminium serii 6, stosowanego w motocyklach wyższej klasy ze względu na doskonałą odporność na odkształcenia i uderzenia. Piasty również wykonano z lekkiego aluminium, co dodatkowo redukuje masę nieresorowaną i poprawia właściwości jezdne.
Dane techniczne EN250i
Podwozie
Model JML EN250i
Rama Rama stalowa pokryta powłoką antykorozyjną metodą kataforezy
Rozstaw osi 1385 mm
Maksymalna długość 2130 mm
Wysokość siedzenia 960 mm
Maksymalna szerokość 8200 mm
Maksymalna wysokość 1260 mm
Prześwit 330 mm
Masa całkowita 119 kg
Opona przednia 80/100-21
Opona tylna 120/90-18
Pojemność zbiornika paliwa 8,5 L
Rodzaj hamulców Tarczowe
Długość przedniego widelca 880 mm
Długość tylnego amortyzatora 395 mm
Silnik
Typ silnika Jednocylindrowy
Chłodzenie Powietrzem
Pojemność skokowa 249,9 cc
Średnica cylindra x skok tłoka 72 x 61.4 mm
Stopień sprężania 9.2 : 1
Maksymalna moc 14 kW/r 6000 rpm
Rodzaj zapłonu / typ świecy CDI / NGK DR8EA
Metoda uruchamiania Elektryczny (starter), nożny (kopka)
Luz zaworu ssącego 0,07 mm
Luz zaworu wydechowego 0,08 mm
System zasilania silnika Wtrysk paliwa
Dlaczego pojazd warto zakupić u nas?
>Prowadzimy Serwis Gwarancyjny i pogwarancyjny
>Sprzedaż ratalna (na dowód, bez zaświadczeń)
>Możliwość transportu na terenie całego kraju
>Zakupione pojazdy są fabrycznie nowe
>Posiadamy części zamienne
>Po zakupie pojazd przechodzi przegląd zerowy i gotowy do jazdy z niezbędnymi dokumentami zostaje dostarczony do klienta.
>Dostawa do 50 km w cenie maszyny, w przypadku większych odległości koszt transportu pozostaje do ustalenia.
Jesteśmy autoryzowanym dealerem i posiadamy wyspecjalizowany serwis wielu znanych i cenionych marek:
Romet
Hisun
Asix
XTR
Zipp
Toros
Barton
Voge
Keeway
Benyco
Kymco
Segway
Linhai
TGB
Siedziba:
Laspol s.c.
ul. Żeromskiego 1
07-417 Ostrołęka